SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zenith obronił budżet mediowy Electroluxa

Electrolux, producent sprzętu AGD rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową. Do współpracy wybrał agencję mediową Zenith, należącą do Publicis Media - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Prowadzony przez Electrolux przetarg na planowanie i zakup mediów miał charakter globalny. W wyniku jego rozstrzygnięcia budżet mediowy w Polsce powierzono agencji mediowej Zenith. 

Oznacza to, że Zenith utrzymał obsługę tego klienta - pracuje dla niego od wielu lat. 

Agencja odpowiada za kompleksową obsługę mediową firmy, zarówno w mediach offline, jak i online. Jej budżet mediowy szacowany jest na ok. 5,3 mln dolarów (wg COMvergence). 

Dołącz do dyskusji: Zenith obronił budżet mediowy Electroluxa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl