SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lidl, T-Mobile i Orange liderami reklamy telewizyjnej w pierwszym półroczu tego roku

W pierwszym półroczu 2017 roku najaktywniej w telewizji promowały się sieć sklepów Lidl oraz operatorzy komórkowi -  Orange i T-Mobile. W porównaniu z rankingiem obejmującym pierwsze dwa kwartały 2016 roku, w tegorocznym zestawieniu zabrakło pięciu marek, pojawiło się natomiast sześć nowych - wynika z analizy domu mediowego Codemedia.

Dołącz do dyskusji: Lidl, T-Mobile i Orange liderami reklamy telewizyjnej w pierwszym półroczu tego roku

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zpazik
wydaje mi się, że TM znajduje się w tej czołówce przez rezygnacje z zapraszania celebrytów do reklam
odpowiedź
User
Domx
Wycofać Lidl i T-mobile z Polski a nie żeby pieniądze doili z nas złodzieje!!!
odpowiedź