SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Miliony piw są w Tatrach” - 12 mln piw Tatra w drugiej edycji loterii

Ruszyła druga edycja loterii promocyjnej piwa Tatra (produkowanego przez Grupę Żywiec) pod hasłem „Miliony piw są w Tatrach”. Akcję obsługuje agencja G3, a  towarzyszącą jej kampanią reklamową zajmują się agencje MH-Art, Global, Heart&Brain, MediaVest i Roots PR.

Dołącz do dyskusji: „Miliony piw są w Tatrach” - 12 mln piw Tatra w drugiej edycji loterii

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Patryk
Wybierając te piwo pomimo promocji a inne z połki zdecydowanie wybrał bym Perłe. Niepotrzebna jest promocja żeby zdobyć konsumentów.
odpowiedź