SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nie ufamy influencerom przez ich nachalne promowanie produktów

Influenncer jest na szarym końcu listy najbardziej darzonych zaufaniem profesji w polskim społeczeństwie. Wynika to głównie z przesadnej lub nachalnej prezentacji promowanych przez influencerów produktów - wynika z badania LB Relations i SW Research.

Dołącz do dyskusji: Nie ufamy influencerom przez ich nachalne promowanie produktów

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
qaz
Dopóki reklamodawcy płacą chore pieniądze za influ, dopóty ta darmozjadowa profesja będzie istniała.
odpowiedź
User
Acitis
Dopóki reklamodawcy płacą chore pieniądze za influ, dopóty ta darmozjadowa profesja będzie istniała.


To nie jest kwestia istnienia ale formy.
odpowiedź