SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

804 tys. widzów piątego sezonu „36,6”. 6,08 mln zł z reklam

Piąty sezon programu „36,6” gromadził średnio 804 tys. widzów, o 15 tys. osób więcej niż trzecia edycja pokazywana rok temu. TVN w czasie emisji medycznego talk-show Ewy Drzyzgi zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 6,08 mln zł.

Dołącz do dyskusji: 804 tys. widzów piątego sezonu „36,6”. 6,08 mln zł z reklam

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kamil
Słabo oglądalność jest .
odpowiedź
User
Adam023
Tabela mówi, że w 16-49 TVN był drugi. W 16-59 był trzeci.
odpowiedź
User
Wituś
Krakowski gniot.
odpowiedź