SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Orange i Polkomtel mniej na reklamy, w górę Play i T-Mobile (analiza)

W pierwszych 10 miesiącach br. cennikowe wydatki reklamowe czterech głównych telekomów w mediach pozainternetowych były o 6,1 proc. niższe niż rok wcześniej. Liderem jest Orange Polska, największy spadek zanotował Polkomtel, a wzrosty osiągnęły P4 i T-Mobile Polska. Na promowanie usług pozatelekomunikacyjnych najwięcej wydają Orange i T-Mobile.

Dołącz do dyskusji: Orange i Polkomtel mniej na reklamy, w górę Play i T-Mobile (analiza)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Darek
No wiadomo, plus ma dwa razy lepiej, bo jak go wykupił CP, to i CP go częściowo reklamuje. A reklamy Smart domu na pewno są dominującymi reklamami platformy. A tam przecież w każdej jest coś o Plusie. A jako klient mogę dodać, że to bardzo korzystne, że Plusa przejął CP, bo dzięki temu można sporo zaoszczędzić choćby na necie, jak się jest abonentem plusa.
odpowiedź
User
Anton
Ciekawe, że Smart Dom akurat wspomniałeś. To bardzo ciekawa opcja. Bez tego prawdopodobnie nie zdecydowałbym się na net mobilny. Ale że telefon w plusie mam od lat, to skorzystałem z możliwości i... nie żałuję.
odpowiedź
User
Orlin
Plus mniej wydaje na reklamę własnych ofert telekomunikacyjnych bo działa teraz razem z CP i budżet reklam rozkłada się również na nową ofertę tj. smartdom.
odpowiedź