SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polski Payback coraz bardziej zagraniczny. Urósł o 30 proc. i podwoił zysk

Operator programu lojalnościowego Payback zanotował w ub.r. znaczące odbicie w górę wyników: przychody Loyalty Partner zwiększyły się o 28,7 proc. do 85,94 mln zł, a zysk netto z 2,32 do 5,53 mln zł. Już 15 mln zł wpływów zapewniły usługi dla zagranicznych edycji Paybacka.

Dołącz do dyskusji: Polski Payback coraz bardziej zagraniczny. Urósł o 30 proc. i podwoił zysk

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
O_O"
Ja mam duże opory przed tego typu programami w kontekście przekazywania danych przez Payback podmiotom partnerskim. I potem informacje o tobie krążą po całej Polsce i znajdują się w wielu bazach... wystarczy, że choć w jednej dojdzie do wycieku (lub znajdzie się nieuczciwy pracownik) i telefony od telemarketerów urywają się.
odpowiedź
User
mj
Odradzam. Kupony nie działają, reklamacje nie są uwzględniane, wygląda na jakiś międzynarodowy przekręt.
odpowiedź