SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mexad, Five Media, DSK walczą o obsługę mediową Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej

W przetargu na planowanie i zakup mediów do kampanii zaplanowanej przez Polski Instytut Sztuki Filmowej wpłynęły 4 oferty. O budżet wyceniony na 1,8 mln zł brutto walczą m.in. Five Media, DSK, Mexad - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Dołącz do dyskusji: Mexad, Five Media, DSK walczą o obsługę mediową Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Świr
Kampania do 27 października? No to jak rozstrzygną i podpiszą, to na same aktywności zostaną ze dwa tygodnie.
odpowiedź
User
Olo
Kampania do 27 października? No to jak rozstrzygną i podpiszą, to na same aktywności zostaną ze dwa tygodnie.


No i? Nie przepali się? :)
odpowiedź