SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PKP Intercity planuje zatrudnić agencję interaktywną na 18 miesięcy

Spółka PKP Intercity zaprosiła agencje interaktywne do składania ofert na świadczenie usług marketingowych w internecie. Umowę z wybraną firmą zamierza zawrzeć na 18 miesięcy, z możliwością przedłużenia na kolejne sześć.

Dołącz do dyskusji: PKP Intercity planuje zatrudnić agencję interaktywną na 18 miesięcy

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
srekape
Zlikwidować opóźnienia, sprzątnąć syfiaste, śmierdzące pociągi i skrócić kretyńskie, niekończące się remonty, to nie będzie potrzebna żadna agencja interaktywna. W obecnej postaci nie ma an świecie marketingu, który pomoże temu badziewiu. Ktoś może nabierze się raz, ale drugi już na pewno nie.
odpowiedź
User
lol
Mała ciekawostka. True story.

W systemie online PKP aby zobaczyć realnie, czy jest miejsce siedzące na dany pociąg (czy jest tylko stojące), trzeba dojść do ostatniego kroku rezerwacji.

No i: jeśli nie było miejsca - nie kupowałem biletu, sprawdziłem tak 4-5 połączeń. Za kolejnym razem system dał mi bana. Bo żem bot który oszukuje i chce za 100 zł posiedzieć a nie postać 6 godzin.

Dzięki.
odpowiedź
User
I/N
lepiej swoja strone poprawcie i aplikacje! platnosc tylko sky cash? nie mozna nawet w tejaplikacji sparwdzic dostepnosci biletow. Wasza strona jest tak kretynska ze zajmuje mi chwile,zeby odnależć jak sie zalogowac do waszego serwisu. Zamiast agencje, poprawcie swoja interaktywność
odpowiedź