SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

PKP Intercity planuje zatrudnić agencję interaktywną na 18 miesięcy

Spółka PKP Intercity zaprosiła agencje interaktywne do składania ofert na świadczenie usług marketingowych w internecie. Umowę z wybraną firmą zamierza zawrzeć na 18 miesięcy, z możliwością przedłużenia na kolejne sześć.

Do zadań wybranej agencji należeć będzie świadczenie usług w zakresie przygotowania: strategii promocji w internecie, kreacji materiałów promocyjnych, reklamowych i informacyjnych oraz DTP dla działań realizowanych przez PKP Intercity w sieci. Agencja ta zajmie się też m.in. mailingiem, tworzeniem stron internetowych, tworzeniem aplikacji mobilnych oraz animacji i filmów reklamowych.

Zwycięska firma będzie pracować dla PKP Intercity przez 18 miesięcy od podpisania umowy. Przewoźnik przewiduje przedłużenie tej umowy o kolejne sześć miesięcy. Budżet, jaki zamierza przeznaczyć na ten cel, wynosi 486 tys. zł netto. Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 15 stycznia 2018 roku.

PKP Intercity prowadzi jednocześnie przetarg na obsługę mediową. Wybrany w nim dom mediowy rozpocznie współpracę ze spółką w marcu 2018 roku.

Dołącz do dyskusji: PKP Intercity planuje zatrudnić agencję interaktywną na 18 miesięcy

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
srekape
Zlikwidować opóźnienia, sprzątnąć syfiaste, śmierdzące pociągi i skrócić kretyńskie, niekończące się remonty, to nie będzie potrzebna żadna agencja interaktywna. W obecnej postaci nie ma an świecie marketingu, który pomoże temu badziewiu. Ktoś może nabierze się raz, ale drugi już na pewno nie.
0 0
odpowiedź
User
lol
Mała ciekawostka. True story.

W systemie online PKP aby zobaczyć realnie, czy jest miejsce siedzące na dany pociąg (czy jest tylko stojące), trzeba dojść do ostatniego kroku rezerwacji.

No i: jeśli nie było miejsca - nie kupowałem biletu, sprawdziłem tak 4-5 połączeń. Za kolejnym razem system dał mi bana. Bo żem bot który oszukuje i chce za 100 zł posiedzieć a nie postać 6 godzin.

Dzięki.
0 0
odpowiedź
User
I/N
lepiej swoja strone poprawcie i aplikacje! platnosc tylko sky cash? nie mozna nawet w tejaplikacji sparwdzic dostepnosci biletow. Wasza strona jest tak kretynska ze zajmuje mi chwile,zeby odnależć jak sie zalogowac do waszego serwisu. Zamiast agencje, poprawcie swoja interaktywność
0 0
odpowiedź