SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Przed eurowyborami polskie partie wydały 18 tys. złotych na reklamy w Google. Koncern udostępnia statystyki

Przed wyborami do Parlamentu Europejskiego Google udostępnił Raport Przejrzystości Reklam Politycznych, gdzie znajdują się informacje o wszystkich reklamach wyborczych w UE, kosztach ich wyświetlenia oraz grupach osób, do których były kierowane. W Polsce do 12 maja 2019 roku na platformach Google zamieszczono 1466 reklam eurowyborczych, które w sumie kosztowały 17,9 tys. złotych. - System informacyjny będzie dostępny także przed wyborami parlamentarnymi w Polsce jesienią tego roku - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Marta Poślad, dyrektorka ds. polityki publicznej Google w Europie Środkowo-Wschodniej.

Dołącz do dyskusji: Przed eurowyborami polskie partie wydały 18 tys. złotych na reklamy w Google. Koncern udostępnia statystyki

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rozum
to miliony czy tysiące ? bo takie błędy podważają wiarygodność całego materiału.
odpowiedź
User
wsxedc
Spoty w TV są dotowane i można brać na ile limit pozwala, a za reklamy Google trzeba zapłacić swoimi?
odpowiedź
User
farmcja
to są śmiesze budżety. tyle to my wydajemy na produkty bez perspektyw.
odpowiedź