SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklama Philipsa na 19 rynków europejskich powstała w Polsce

Philips rusza z kampanią promującą odświeżoną linię produktów z kategorii haircare – Philips SenseIQ. Spoty w bezpośredni sposób pokazują, jak urządzenia z serii chronią włosy przed uszkodzeniami spowodowanymi zbyt wysoką temperaturą. Działania reklamowe stworzono na 19 rynków europejskich. 

Dołącz do dyskusji: Reklama Philipsa na 19 rynków europejskich powstała w Polsce

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marcin
Przecież ta rekalma to takie dłuższe demo produktowe. Gdzie tu jest kreacja? Gdzie tu jest idea kreatywna?
odpowiedź