SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rynek reklamowy w 2011: Unilever zmniejszył wydatki o 38 proc. a Polkomtel o 20 proc.

W 2011 r. liderem wpływów reklamowych jest Telewizja Polsat, która zarobiła 1 558 mln zł. Najwięcej na reklamę w telewizji wydały Unilever, Polkomtel, PTK, PTC i Nestle.

Dołącz do dyskusji: Rynek reklamowy w 2011: Unilever zmniejszył wydatki o 38 proc. a Polkomtel o 20 proc.

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wygodny
czy tych danych za 2010 i 2011 nie można publikować w jednej tabeli, obok siebie?
odpowiedź
User
macius
ciesz sie ze nie daja na 10 slajdach jeszcze jak wp czy onet :)
odpowiedź
User
Znajacy
Buuuuuuuuhaha, To przecież bzdura takie zestawienie na podstawie ratecardow. Nie wiem po co to w ogóle jest publikowane.
odpowiedź