SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Rzeczpospolita”, „Nasze Miasto” i „Puls Biznesu” dużo więcej z reklam - mocno w dół „Metro” (TOP 10)

W trzech kwartałach br. większość dzienników zanotowała spadki wpływów z reklam w porównaniu z analogicznym okresem 2014 roku. Najbardziej spadły przychody „Metra”, za to duże wzrosty osiągnęły „Rzeczpospolita”, „Nasze Miasto” i „Puls Biznesu”.

Dołącz do dyskusji: „Rzeczpospolita”, „Nasze Miasto” i „Puls Biznesu” dużo więcej z reklam - mocno w dół „Metro” (TOP 10)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
handlowiec
Nowa szefowa biura reklamy i od razu widać wyniki, gratulacje dla Ewy Kozłowskiej:-)
odpowiedź