SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

LPP w sklepach stacjonarnych rośnie mocniej niż w e-commerce. Trzy czwarte sprzedaży z Sinsay i Reserved

W zeszłym kwartale finansowym koncern odzieżowy LPP osiągnął wzrost przychodów o 39,3 proc. do 4,37 mld zł, przy czym tylko w e-commerce dynamika wyniosła 23,3 proc. Firma w przyszłym planuje przeznaczyć na inwestycje 1,05 mld zł.

Dołącz do dyskusji: LPP w sklepach stacjonarnych rośnie mocniej niż w e-commerce. Trzy czwarte sprzedaży z Sinsay i Reserved

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl