SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

The Media Insight Polska dzięki obsłudze Kauflandu z 47 mln zł wpływów i 467 tys. zł zysku

Po rozpoczęciu obsługi sieci sklepowej Kaufland w ub.r. agencja mediowa The Media Insight Polska (należąca do koncernu WPP) osiągnęła 46,95 mln zł przychodów i 466,8 tys. zł zysku netto, wobec 9,44 mln zł wpływów i 435,7 tys. zł zysku w 2019 roku.

Dołącz do dyskusji: The Media Insight Polska dzięki obsłudze Kauflandu z 47 mln zł wpływów i 467 tys. zł zysku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl