SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Unilever wraca z reklamami na Facebook. ”To pokazuje, że nawet najwięksi reklamodawcy nie mają szans w starciu z tym gigantem”

Unilever, właściciel takich marek jak Dove czy Ben&Jerry’s po półrocznej przerwie wraca z kampaniami reklamowymi na Facebooka, Instagrama i Twittera. Ogłosił bojkot latem w odpowiedzi na mowę nienawiści, która szerzy się na tych platformach, a ich właściciel nie kontroluje w pełni publikowanych na nich treści. - To pokazuje, że nawet najwięksi reklamodawcy na świecie nie mają szans w starciu z duopolem Facebooka i Google i ostatecznie to marki będą uległe wobec platform, a nie odwrotnie - mówi Anna Robotycka,  managing partner w F11 Agency.

Dołącz do dyskusji: Unilever wraca z reklamami na Facebook. ”To pokazuje, że nawet najwięksi reklamodawcy nie mają szans w starciu z tym gigantem”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
auć
Pogrozili im małym palcem w bucie i powiedzieli no, no, no - takich nadużyć i bezeceństw, nigdy nie zaakceptujemy!
A następnie podkulili ogon i grzecznie wyjęli "pinionszki".
odpowiedź
User
xxx
Jak najbardziej nie jestem za Facebookiem i Googlem, ale mam nadzieję, że teraz im za reklamy policzyli więcej.
odpowiedź
User
kolis
W sumie to przymusili fb do cenzury Trumpa a co za tym idzie przyczynili się do jego przegranej. Zrobili co chcieli i wracają na stare
odpowiedź