SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

W czerwcu wpływy reklamowe Polsatu, TVP1 i TVN7 ponad 10 proc. w dół, w lipcu 100 proc. wypełnienia bloków

Lipiec jest pierwszym miesiącem od wybuchu pandemii koronawirusa, w którym sytuacja na rynku reklamy tv wraca do okresu sprzed COVID-19. W ogólnopolskich stacjach tv wypełnienie bloków reklamowych sięga 100 proc., znacznie wzrósł też udział zakupu cennikowego. Zdaniem ekspertów z domów mediowych rosnący popyt na reklamę tv wynika m.in. z niskiej ceny reklamy w okresie wakacyjnym oraz inwestowania przez reklamodawców pieniędzy niewykorzystanych w czasie lockdownu.

Dołącz do dyskusji: W czerwcu wpływy reklamowe Polsatu, TVP1 i TVN7 ponad 10 proc. w dół, w lipcu 100 proc. wypełnienia bloków

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Moje imię/nick
Nieprawdopodobne... nie potrafię sobie wyobrazić ludzi, którzy siedzą przed telewizorem i z zapartym tchem oglądają reklamy, a najwyraźniej tacy właśnie są widzowie stacji telewizyjnych, przynajmniej wg wyobrażeń reklamodawców...
odpowiedź
User
Benszmark
A aŁdytory mówio obiektywnie, że peło miejsc i tanio, i żeby prowizje zmniejszyć. I że to propaganda i lenistwo.
I żebyt więcej analiz, bo to jest pewnie powód. O właśnie, za mało analiz.
odpowiedź
User
Adam K
przepalona kasa :\ marketerzy pobudka! robicie to źle! ludzie są na zewnątrz. inwestujcie w digital, social media i OOH!

a TV? teraz?
odpowiedź