W czerwcu wpływy reklamowe Polsatu, TVP1 i TVN7 ponad 10 proc. w dół, w lipcu 100 proc. wypełnienia bloków
Lipiec jest pierwszym miesiącem od wybuchu pandemii koronawirusa, w którym sytuacja na rynku reklamy tv wraca do okresu sprzed COVID-19. W ogólnopolskich stacjach tv wypełnienie bloków reklamowych sięga 100 proc., znacznie wzrósł też udział zakupu cennikowego. Zdaniem ekspertów z domów mediowych rosnący popyt na reklamę tv wynika m.in. z niskiej ceny reklamy w okresie wakacyjnym oraz inwestowania przez reklamodawców pieniędzy niewykorzystanych w czasie lockdownu.
Dołącz do dyskusji: W czerwcu wpływy reklamowe Polsatu, TVP1 i TVN7 ponad 10 proc. w dół, w lipcu 100 proc. wypełnienia bloków
I żebyt więcej analiz, bo to jest pewnie powód. O właśnie, za mało analiz.
a TV? teraz?