SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wirtualna Polska pierwszym sygnatariuszem Kodeksu Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic z grona wydawców

Wirtualna Polska jako pierwszy wydawca przyjęła Kodeks Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic. Dokument, zainicjowany przez grupę roboczą programmatic IAB Polska, funkcjonuje na rynku od sierpnia 2019 r.

Dołącz do dyskusji: Wirtualna Polska pierwszym sygnatariuszem Kodeksu Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic z grona wydawców

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wp tp
"Kodeks Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic"

Po jakiemu to?
odpowiedź
User
to ja
brawo WP :) Nareszcie jakiś wydawca się odważył grać transparentnie w pragrammaticu. Ciekawe kiedy inni się podpiszą?
odpowiedź
User
to ja
brawo WP :) Nareszcie jakiś wydawca się odważył grać transparentnie w programmaticu. Ciekawe kiedy inni się podpiszą?
odpowiedź