SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

30 mln użytkowników IGA Worldwide

Już ponad 30 milionów unikalnych użytkowników ogląda reklamy wskładającej się z ponad 80 gier sieci firmy IGA Worldwide.

Firma IGA Worldwide, zarządzająca największą międzynarodowąsiecią reklamy w grach, poinformowała też, że w samym wrześniubieżącego roku udało jej się zanotować równowartość 1/3 dochodów zacały 2007 rok - informuje serwis Brand Republic.

Potwierdza to fakt szybkiego wzrostu popularności gier jakomedium reklamowego. Według Eda Bartletta, wiceprezesa firmy naregion Europy, dzieje się tak dzięki reklamodawcom, którzy wczasach kryzysu gospodarczego przesuwają swoje wydatki na bardziejwymierne media.

"Obecny klimat ekonomiczny mocno uderzy w tradycyjne mediareklamowe, jako że marki szukają nowych sposobów na dostarczanieswoich przekazów wraz z dającymi się udowodnić i skutecznymirezultatami" - stwierdził Bartlett.

Skuteczność reklam w grach potwierdza również niedawne badaniefirmy Nielsen. Wynika z niego, że dla ponad 80 procent konsumentówgry są tak samo przyjemną rozrywką z reklamami jak i bez nich.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: 30 mln użytkowników IGA Worldwide

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl