SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

9 mln zł na promocję filmu "Bitwa pod Wiedniem"

Ruszyła kampania promocyjna „Bitwy pod Wiedniem” przed jesienną premierą. Dystrybutor filmu Monolith Films chce przeznaczyć na nią nawet 9 milionów złotych. Film będzie pokazywany w Polsce i 50 krajach na świecie.

Ta wielka międzynarodowa superprodukcja historyczna, z udziałem nagrodzonego Oscarem F. Murraya Abrahama, wejdzie do kin w Polsce 12 października. Film wyreżyserował Włoch Renzo Martinelli.

Jak zapewnia szef Monolith Films Mariusz Łukomski, premiera tego filmu oraz poprzedzająca ją promocja to największe otwarcie w historii.

 - Szczerze powiem, że to największy budżet P&A, czyli print and advertising budget. Zarówno liczba kopii, bo jest ich 200 w Polsce plus skala wydatków promocyjnych jest obecnie największą, o jakiej kiedykolwiek decydowałem. Wartość tego wszystkiego to jest około 8-9 mln złotych. Dużo, ale zależy nam na dotarciu do każdego - mówi Mariusz Łukomski.

Wypromowanie wartej 50 milionów złotych produkcji nie byłoby możliwe bez wsparcia sponsorów. Na spory udział w tym przedsięwzięciu zgodził się koncern KGHM.

 - W mojej ocenie ten film ma dużo wartości edukacyjnych, ale również i biznesowych, a ten aspekt był dla na też ważny - mówi dyrektor ds. zarządzania i zrównoważonego rozwoju w KGHM, Bogusław Graboń.

 - To pozwala robić większą kampanię informacyjna, nie tylko o filmie, ale o faktach historycznych. To jest bardzo ważne przedsięwzięcie nie tylko w dziedzinie filmowej, ale ogólnie w kulturze polskiej. Dzięki współpracy z Polską, z Monolith Film, KGHM i Polskim Instytutem Sztuki Filmowej - mówi Alessandro Leone, producent filmu.

W to, jak ważną rolę w dystrybucji odgrywa promocja nie wątpi odtwórca roli Leopolda I Habsburga, Piotr Adamczyk.

 - Jest to film w języku angielskim, z oscarowym aktorem F. Murray Abrahamem, z wielkimi scenami batalistycznymi, dotyczący bardzo ważnego wydarzenia historycznego, które zmieniło losy Europy i losy świata - mówi aktor.

Film opowiadający o zwycięstwie wiedeńskim, zapowiadany jest hasłami: "Polskie zwycięstwo, które zmieniło losy świata". Oprócz Piotra Adamczyka w filmie główne role zagrali: Alicja Bachleda-Curuś, Daniel Olbrychski i Borys Szyc.

Dołącz do dyskusji: 9 mln zł na promocję filmu "Bitwa pod Wiedniem"

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
krakus32
ciekawe jak ten plagiat VICTORII Cezarego Harasimowicza się uda wprowadzić do kina
0 0
odpowiedź
User
gosia41
tak tak czytałam Victorię to co o tym piszą jest żywcem wzięte z Victorii, jak wydadzą na promocję to im na adwokatów braknie :) bo plagiat widać z daleka
0 0
odpowiedź
User
elf
Czytałem "Victorię", rzeczywiście zapowiadała się na superscenariusz i... co?? Nie marudźcie. Taki pomysł na film miałby się zmarnować, bo komuś coś nie wypaliło?
0 0
odpowiedź