SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Adam Borczyński: z Change Integrated do El Padre

Adam Borczyński rozpoczął pracę jako copywriter w agencji El Padre. Wcześniej był związany m.in. z Change Integrated, Max Weber i 180heartbeats.

Jako copywriter w El Padre Adam Borczyński odpowiada za tworzenie koncepcji kreatywnych dla klientów agencji. Paweł Lewicki, new business & strategic director firmy, uzasadnia zatrudnieniem nowego pracownika pozyskaniem wielu rocznych kontraktów na stałą obsługę i rozwijaniem specjalistycznych zespołów. Przypomnijmy, że agencja pod nazwą El Padre działa od początku br. – wcześniej funkcjonowała jako Eskadra Events (więcej na ten temat).

Adam Borczyński poprzednio pracował w agencji Change Integrated, a wcześniej był związany z Max Weber i 180heartbeats. Tworzył dla takich klientów jak m.in. Play, BMW, Skoda, Opel, Microsoft, Żywiec, Tatra, Netia, Mentos, Samsung, Link4 i Onet.pl.

Dołącz do dyskusji: Adam Borczyński: z Change Integrated do El Padre

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl