SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Adcon promuje pasztety Indykpolu

Agencja reklamowa Adcon wygrała przetarg na stworzenie strategii oraz koncepcji kreacyjnej kampanii promującej pasztety marki Indykpol

Kampania objęła blisko 18 000 sklepów mięsnych w całej Polsce. Głównym narzędziem komunikacji był mailing. Spersonalizowana przesyłka zawierała: folder, informujący o kampanii oraz promowanych pasztetach: domowym i zapiekanym; cenówkę i wobbler - wspierające promocję, wraz z informacją o skuteczności POS-ów oraz kupon promocyjny. Kupon miał na celu zaktualizowanie zimnej bazy danych. Za jego przesłanie nadawca otrzymywał kubek z logo Indykpolu. Kampania przeprowadzona na zimnej bazie danych we wrześniu i październiku miała bardzo wysoki respons - 8,9 %,. Sprzedaż obu pasztetów podczas promocji wzrosła średnio aż o 25%.

Dołącz do dyskusji: Adcon promuje pasztety Indykpolu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl