SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

adidas w nowej reklamie o radości z biegania

W najnowszej kampanii biegowej "W bieganiu liczysz się Ty"  marka adidas chce uwolnić początkujących i bardziej zaawansowanych biegaczy od presji dystansu, czasu i tempa, by odkryli, co tak naprawdę sprawia im radość w bieganiu. W kampanii wykorzystano ilustracje, które wspólnie z adidas przygotowała Adela Madej.

Z pomocą Adeli Madej, warszawskiej ilustratorki i tatuatorki, adidas portretuje różne oblicza biegowej pasji – te nastawionym na wynik i te, które w centrum stawiają dobrą zabawę i przyjemnie spędzony czas. W biegowej grupie narysowanej przez artystkę obok siebie biegną Turbosenior, udowadniający, że wiek to tylko liczba, Insta-sprinter, robiący interwały od biegowej fotki do fotki, czy klubowicz należący do biegowej grupy adidas Runners Warsaw, biegający dla towarzystwa i nowych znajomości.

Wszystkie biegowe persony zobaczyć można na dwóch warszawskich muralach przy ul. Świętokrzyskiej i Jaworzyńskiej. Ilustracje są też elementem digitalowej kampanii biegowej adidas i pojawiają się m.in. w quizie, w którym każdy może odkryć swoją biegową personę.

W ramach kampanii "W bieganiu liczysz się Ty" w kolejnych tygodniach pojawią się również inne jej elementy, jak: videocast "Imponderabilia", Pizza Run w Warszawie, Poznaniu i Trójmieście oraz działania we współpracy z mediami i influencerami.

Kampanię przygotowała agencja VMLY&R  Poland.

Dołącz do dyskusji: adidas w nowej reklamie o radości z biegania

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
fgh
Wygląda identycznie jak ilustracje różnych programów robione dla Warszawy. Czyżby ta sama firma?
6 4
odpowiedź