SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agencja Fenomem zmienia nazwę na Feno, chce dawać klientom „impuls do zmian”

Agencja Fenomem po sześciu latach funkcjonowania na rynku przyjmuje nową nazwę - Feno, zmienia logo oraz pozostałe elementy identyfikacji wizualnej. Agencja chce podkreślić swoje aktualne pozycjonowanie jako partnera dla klientów w zakresie pełnej komunikacji marketingowej, także w mediach pozainternetowych.

- Widzimy, że wciąż rosną oczekiwania klientów wobec agencji, którzy nie chcą już tylko zaplanowania i realizacji kampanii reklamowej. Interesuje ich skuteczne wsparcie w zmianie procesów biznesowych i marketingowych. My chcemy być partnerem, który daje realny impuls do zmian i wspiera je wewnątrz każdej organizacji - mówi Agnieszka Stelmaszczyk CEO Feno.

W nową identyfikację wpisano elementy związane z kulturą organizacyjną Feno. - Nasza kultura organizacyjna oparta jest o ciągły proces uczenia się i dystrybucji wiedzy wewnątrz agencji oraz do klientów. Dzięki temu wszyscy rozwijamy się. W nowej rzeczywistości chcemy jak najszybciej dostrzegać trendy i dawać impuls do zmian u naszych klientów - wyjaśnia Kinga Bocheńska,  trading director w Feno.

Agencja Feno definiuje digital jako zmianę zachowań konsumentów na poziomie: myślenia, komunikacji i działania. Dowodem tego są obecnie prowadzone kampanie m.in. kompleksowa strategia komunikacji dla marki Electrolux oraz długoletnia współpraca w internecie z marką Wizzair na 28 rynkach.

Agencja w minionym roku wdrażała nową koncepcję kultury organizacyjnej i wprowadzone zmiany są zwieńczeniem tego procesu. Obecnie Feno zatrudnia 55 osób z doświadczeniem zarówno po stronie klienta, domu mediowego czy agencyjnym. Wśród jej klientów są Wizz Air, Wizz Tours, Electrolux, Przysnacki, Goodyear, Dunlop, Dębica, Grant’s, Netia, PZ Cussons i Nicorette.

Dołącz do dyskusji: Agencja Fenomem zmienia nazwę na Feno, chce dawać klientom „impuls do zmian”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl