SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Anna Lubowska rezygnuje z funkcji prezesa GroupM Polska, żegna się z WPP po 25 latach

Anna Lubowska zrezygnowała z funkcji prezesa GroupM Polska pełnionej od jesieni ub.r. Wcześniej przez 20 lat zarządzała domem mediowy MEC, a z koncernem WPP była związana ogółem przez 25 lat.

Anna Lubowska Anna Lubowska

W komunikacie przekazanym portalowi Wirtualnemedia.pl podano, że Anna Lubowska złożyła rezygnację po przeprowadzeniu kluczowych projektów dla GroupM Polska.

Lubowska jako szefowa GroupM Polska od września ub.r. kierowała grupą zarządzającą, w skład której wchodzą CEO agencji Mindshare, MEC, MediaCom i Maxus w Polsce. Odpowiadała za całokształt działań operacyjnych GroupM i zarządzanie jej finansami.

Z początkiem br. MEC i Maxus połączyły się w Polsce, w ramach globalnej fuzji, w firmę Wavemaker. Na naszym rynku zarządza nią Izabela Albrychiewicz, poprzednio szefowa domu mediowego MEC.

Do czasu wyłonienia nowego szefa GroupM Polska strukturą będzie zarządzał Neil Hardwick, do niedawna CEO GroupM w Rosji. Będą go wspierać Dominic Grainger, CEO GroupM EMEA oraz polski zespół zarządzający agencji mediowych WPP

Anna Lubowska przez 25 lat w WPP

Przed przejściem do GroupM Polska Anna Lubowska przez prawie 20 lat pracowała w MEC. Od 2009 roku jako szefowa w Rosji i regionie CIS zarządzała rozwojem firmy w 29 krajach. Przedtem pełniła funkcję CEO MEC w Polsce oraz regionie CEE.

Wcześniej Lubowska pracowała w agencjach JWT/Parintex i Y&R, które tak samo jak MEC i GroupM należą do koncernu WPP.

- Dziękuję Annie za jej nieoceniony wkład w rozwój naszej grupy podczas jej pracy w GroupM, na różnych stanowiskach liderskich w domu mediowym MEC oraz strukturach GroupM w Polsce i regionie CEE. Współpracowałem z Anną osobiście przez ostatnie 17 lat i uważam, że jej zaangażowanie znacznie przyspieszyło w tym okresie rozwój naszego biznesu, szczególnie w Polsce - komentuje Dominic Grainger.

W latach 2009-2011 Anna Lubowska była prezesem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Zasiadała też w jury konkursów marketingowych, takich jak Effie, Cannes Lions, Golden Drums, Media Trendy, Golden Hummer czy European MIXX Awards.

W komunikacie nie podano jej obecnych planów zawodowych.

Dołącz do dyskusji: Anna Lubowska rezygnuje z funkcji prezesa GroupM Polska, żegna się z WPP po 25 latach

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Janusz planner
no to grubo... w sumie szybko się zoriętowała
0 0
odpowiedź
User
plannerka
Pani Ania była najlepszą szefową jaką kiedykolwiek miałam. Teraz już co raz rzadziej spotyka się osoby dla których człowiek jest człowiekiem a nie tylko maszyną do pracy. Zawsze bardzo ciepła i oddana. Nie raz potrafiła dodać otuchy w trudnych chwilach. Na jej pomoc zawsze można było liczyć nie tylko w sprawach zawodowych. GroupM straciło swoją ikonę :( Powodzenia w dalszej drodze
0 0
odpowiedź
User
joasia
Królowa polskiej reklamy! Aniu, powodzenia w nowych projektach i daj się podziwiać w jakiejś nowej niebanalnej roli :)
0 0
odpowiedź