SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Antoni Kamiński: z VMLY&R do 180heartbeats + Jung v Matt

Pracę w agencji 180heartbeats + Jung v Matt jako associate creative director zaczął Antoni Kamiński. Poprzednio był związany z VMLY&R, a wcześniej m.in. z Saatchi & Saatchi, Deloitte Digital, Grey Group Poland i Leo Burnett.

Antoni Kamiński w 180heartbeats + Jung v Matt będzie tworzyl seniorski team kreatywny z creative directorem Tomaszem Bujokiem.

- Poza wybitnymi osiągnięciami kreatywnymi w CV, Antek ma w sobie pozytywną energię, która wspaniale komponuje się naszymi agencyjnymi wartościami. Dobre emocje, utalentowane osobowości i ekscytujące projekty przyciągają 180 ze wzajemnością - komentuje Marcin Gaworski, CEO & partner w 180heartbeats + Jung v Matt.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Poprzednio przez ponad dwa lata Antoni Kamiński pełnił funkcję senior creative w agencji VMLY&R. Wcześniej pracował jako art director m.in. w Saatchi & Saatchi, Grey Group Poland, Deloitte Digital i Leo Burnett.

Z branżą reklamową jest związany od kilkunastu lat. Przygotowywał projekty m.in. dla między innymi dla marki Danone, BNP Paribas, Fundacji Rak'n'Roll - Wygraj Życie, mBanku, marki Tymbark, Bacardi, Ferrero i CNN. Współtworzone przez niego kampanie były nagradzane na festiwalach Cannes Lions, Golden Drum, London International Awards i w polskim konkursie Effie.

Dołącz do dyskusji: Antoni Kamiński: z VMLY&R do 180heartbeats + Jung v Matt

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Julek
Czy 180 nie ma już żadnego sensownego dyrektora kreatywnego, skoro w te buty wchodzi Gaworski?! Czy to jakiś narcyzym? Już tylko magnesów na lodówce z Gaworskim brakuje.
0 0
odpowiedź
User
sibdlfb
No to czeka go niesamowita "przygoda"
0 0
odpowiedź
User
Julka
Czy 180 nie ma już żadnego sensownego dyrektora kreatywnego, skoro w te buty wchodzi Gaworski?! Czy to jakiś narcyzym? Już tylko magnesów na lodówce z Gaworskim brakuje.
mamy problemy ze zrozumieniem, czy jeszcze gorzej, z czytaniem?
0 0
odpowiedź