SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Arena Media wypromuje polski bursztyn za granicą

Arena Media podpisała umowę z Krajową Izbą Gospodarczą Bursztynu dotyczącą planowania i zakupu reklam na potrzeby kampanii promującej polski bursztyn na rynkach zagranicznych.

Reklamy polskiego bursztynu ukażą się w prasie konsumenckiej i na billboardach  w Niemczech, Włoszech, Stanach Zjednoczonych i Chinach. Będą częścią akcji, która obejmie również m.in. wizyty studyjne dziennikarzy, misje wyjazdowe polskich firm oraz przyjazdowe zagranicznych kupców, międzynarodowe warsztaty bursztynnicze, międzynarodowe sympozjum o bursztynie, projekt Trendbook oraz Galę Bursztynu i Mody.

Budżet całego projektu wynosi prawie 7 mln. zł. Na zlecenie Ministerstwa Gospodarki realizuje je Konsorcjum „Bursztyn Skarb Polski”, w skład którego oprócz Krajowej Izby Gospodarczej Bursztynu Międzynarodowe wchodzą Targi Gdańskie SA, Międzynarodowe Centrum Targowe z Warszawy oraz firma S&A z Gdyni.

Arena Media nie informuje, jak długo w ramach tej akcji będą prowadzone działania reklamowe w mediach ani w jaki sposób zdobyła zlecenie na obsługę ich budżetu.

Dołącz do dyskusji: Arena Media wypromuje polski bursztyn za granicą

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl