SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Arena zdobywa budżet mediowy Velux Polska

Dom mediowy Arena (należący do Havas Media Group) wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego Velux Polska w 2014 roku.

Arena będzie zajmować się dla Velux Polska planowaniem i zakupem wszystkich mediów na potrzeby działań reklamowych. W br. cennikowy budżet marketera wyniósł ponad 11 mln zł (bez internetu, dane Kantar Media).

W kilkuetapowym przetargu dotyczącym tego zlecenia Arena wygrała z czterema innymi domami mediowymi (ich nazwy nie zostały ujawnione).

- Przedstawiciele Areny zaproponowali interesującą strategię obecności w mediach dopasowaną najlepiej do naszych bieżących potrzeb marketingowych. Nie bez znaczenia była również konkurencyjność cenowa, a także kompetentny zespół przeznaczony do obsługi naszej firmy - uzasadnia Agnieszka Cieśla, marketing communication manager w Velux Polska.

 

Dołącz do dyskusji: Arena zdobywa budżet mediowy Velux Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl