SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Asbis sprzedał ponad 450 000 urządzeń GPS pod marką własną w 2011 r.

Asbis, regionalny dystrybutor IT, w 2011 r. sprzedał ponad 450 tys. urządzeń nawigacji GPS pod marką własną Prestigio oraz ponad 150 tys. tabletów Prestigio Multi-pad i czytników e-book, podała spółka w komunikacie.

Przedstawiciele spółki deklarowali, że zwiększenie sprzedaży i udziału marek własnych w przychodach jest jednym z jej strategicznych celów.

"Uważamy wzrost naszych marek własnych – szczególnie na tak dużym i wymagającym rynku jak kraje b. ZSRR oraz Europa Środkowo-Wschodnia – za duży sukces naszej organizacji. W 2011 roku byliśmy między innymi wiodącym dostawcą urządzeń GPS, tabletów oraz czytników E-book na rynku, gdzie nasycenie rynku PC jest wciąż niższa niż w krajach Europy Zachodniej. Potwierdza to zarówno jakość naszych produktów jak i efektywność strategii marketingowej. Jest to szczególnie istotne ponieważ nasze marki własne - Prestigio and Canyon – tradycyjnie pozwalają osiągać marże zysku brutto wyższe niż w przypadku innych produktów, czasem przekraczające 20%. Ma to oczywiście kapitalne znaczenie dla naszych zysków. Naszą intencją na 2012 rok jest dalszy rozwój sprzedaży marek własnych, we wszystkich regionach gdzie jesteśmy obecni" - powiedział prezes Siarhei Kostevitch, ytowany w komunikacie.

Asbis podał, że sprzedaż marek własnych odpowiada obecnie ok. 6% całkowitych przychodów spółki.

Narastająco w I-III kw. 2011 roku spółka miała 2,63 mln USD skonsolidowanej straty netto wobec 0,81 mln USD straty rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 1011,92 mln USD wobec 957,99 mln USD.

Dołącz do dyskusji: Asbis sprzedał ponad 450 000 urządzeń GPS pod marką własną w 2011 r.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl