SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Aviva: cztery agencje walczą o globalny budżet medialny

Cztery domy mediowe będą rywalizować o globalny budżet medialnyfirmy Aviva.

Z ośmiu agencji, które zgłosiły chęć udziału w przetargu nawarty około 200 milionów euro budżet, w rywalizacji pozostałyMaxus, Carat, OMD oraz Initiative.

Ubezpieczeniowy gigant we wrześniu tego roku postanowiłzrewidować swoje globalne zobowiązania w zakresie planowania izakupu mediów. Celem jest konsolidacja medialnych budżetów firmy zposzczególnych rynków i zatrudnienie jednej agencji, któraprzejęłaby obowiązki na skalę globalną.

Aviva działa na 28 międzynarodowych rynkach, na którychwspółpracuje obecnie z domami mediowymi należącymi do wszystkichpięciu największych na świecie holdingów reklamowych.

Dołącz do dyskusji: Aviva: cztery agencje walczą o globalny budżet medialny

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl