SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bakoma Twist w kampanii z influencerami „Sięgaj po więcej! #twistyourself!”

Ruszyła nowa kampania marki jogurtów pitnych Bakoma Twist „Sięgaj po więcej! #twistyourself!”. Za jej realizację odpowiedzialne są agencje Upside, Video Ex Machina, Universal McCann oraz platforma DDOB. Kampania potrwa do końca wakacji.

Główną część kampanii stanowi 15-sekundowy spot z udziałem influencerów: tancerza Pawła Sołtysińskiego, vlogerki modowej Weroniki Borowskiej, gamera Macieja Rybskiego i magika Davyda Tyshchenko. Reklama emitowana jest na kanałach tematycznych TVN Premium Mix, Polsat i IDMnet.

Na promowanej w spocie platformie trwa konkurs, w którym nagrodą główną jest Iphone 7 i konsola Playstation 4

W ramach działań w digitalu, spot promowany jest na platformach VoD, serwisach rozrywkowych  i ogólnotematycznych. Komunikacja prowadzona jest dodatkowo na kanałach w mediach społecznościowych Bakomy, zaangażowanych influencerów i platformie DDOB.

Za strategię i kreację kampanii odpowiada agencja Upside. Produkcją spotu TV i video do digitalu zajęła się agencja Video Ex Machina. Za współpracę z infuencerami i koordynację konkursu odpowiada platforma społecznościowa DDOB, a za dobór mediów - Universal McCann.

Dołącz do dyskusji: Bakoma Twist w kampanii z influencerami „Sięgaj po więcej! #twistyourself!”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl