SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Banah Group dla DaimlerChrysler

Agencja Banah Group wygrała konkurs na kampanię reklamową dla DaimlerChrysler Automotive Polska.

Celem kampanii jest podkreślenie jakości usług i konkurencyjności cenowej w Autoryzowanych Serwisach Obsługi, przez wprowadzenie specjalnych pakietów serwisowych na oryginalne części i robociznę w ramach pogwarancyjnego programu serwisowego. Kampania widoczna będzie od połowy października do końca listopada 2006. Obejmuje: reklamy w prasie ogólnopolskiej i lokalnej, outdoor ogólnopolski, internet oraz materiały POS do salonów i serwisów autoryzowanych. Klient podjął decyzję, że z 3 prezentowanych przez Agencję linii kreatywnych, aż 2 ujrzą światło dzienne.

"W intrygujący i przewrotny sposób uświadamiamy właścicielom mercedesów, że naprawa ich samochodu wymaga profesjonalnych narzędzi oraz fachowej wiedzy, a nie szamańskich praktyk serwisu "tuż za rogiem" . Odpowiedzią na ich potrzeby są serwisy autoryzowane" - mówi Tomasz Chojnacki - Dyrektor Kreatywny.

Dołącz do dyskusji: Banah Group dla DaimlerChrysler

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl