SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Banah Group dla Żywiec Zdrój Smako-łyk

Na podstawie nowego key visuala powstała linia POS wspierającasprzedaż Żywiec Zdrój Smako-łyk w sklepach.

Na podstawie nowego key visuala powstała linia POS wspierającasprzedaż Żywiec Zdrój Smako-łyk w sklepach.

Kampania BTL Żywiec Zdrój Smako-łyk potrwa do końca lipca i mazasięg ogólnopolski. Adresowana jest do ludzi ceniących dobry smakoraz zdrowy styl życia. Jej celem jest umocnienie wizerunku marki wsklepach oraz wywołanie bodźca zakupowego.

Współpraca marek Żywiec Zdrój z Agencją Reklamową Banah Group zprzy obsłudze kampanii BTL trwa już 3 rok. Za kampanię ze stronyAgencji Banah Group odpowiedzialny jest Piotr Łukasiak - Group HeadAccount Manager.

Dołącz do dyskusji: Banah Group dla Żywiec Zdrój Smako-łyk

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl