SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bank BGŻ liczy na kilka tys. nowych klientów dzięki pakietomzdrowotnym

Bank BGŻ liczy, że dzięki sprzedaży pakietu zdrowotnego liczbaklientów detalicznych wzrośnie o kilka tysięcy do końca roku,poinformowali przedstawiciele banku.

"Liczymy, że do końca tego roku będziemy mieli kilka tysięcynowych klientów. Nawet jeśli będzie to bliżej 2 tys. niż 10 tys.,to będziemy zadowoleni" - powiedział dyrektor departamentu produktui usług bankowości detalicznej Michał Glinka na konferencjiprasowej.

Od 1 września bank sprzedaje do kont osobistych pakietyzdrowotne - indywidualne i rodzinne, w ramach których klienci mogąkorzystać z usług medycznych (lekarzy rodzinnych i wybranychspecjalistów oraz usług laboratoryjnych) w sieci 461 placówek naterenie całego kraju.

Ochroną ubezpieczeniową, świadczoną przez Allianz są objęciposiadacze kont i najbliższa rodzina. Klienci mogą korzystać zusług sieci LuxMed, Centrum Medycznego Damiana, spółdzielnilekarskich i niepublicznych jednostek opieki medycznej. Do końcaroku liczba punktów ma zwiększyć się do 600-800.

Przedstawiciele banku liczą, że z nowej oferty skorzysta też conajmniej kilka procent z 553 tys. posiadaczy ROR w Banku BGŻ.

"Nie liczymy, że będziemy na tym produkcie zarabiać kokosy napoczątku, natomiast zdecydowanie liczymy na efekt cross-sellingowy.Chcemy, aby źródła naszych przychodów były maksymalniezdywersyfikowane"- powiedział wiceprezes Witold Okarma.

Niebawem oferta dla klientów detalicznych zostanie wzbogacona onowe karty debetowe i karty kredytowe z opcją kredytu ratalnego.Bank planuje także kolejne edycje lokat strukturyzowanych.

Dołącz do dyskusji: Bank BGŻ liczy na kilka tys. nowych klientów dzięki pakietomzdrowotnym

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
posen
ludzie tylko nie BGŻ, same kłopoty, drożyzna i próby oszukiwania klienta na każdym kroku
odpowiedź