SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„…bo lubię mieć wybór” w jesiennej kampanii Bonarka City Center

Rozpoczęła się jesienna kampania reklamowa Bonarka City Center. Akcję pod hasłem „…bo lubię mieć wybór” przygotowały agencja GPD Advertising i dział marketingu tego centrum.

Ruszająca właśnie kampania reklamowa krakowskiego centrum handlowego Bonarka City Center podkreśla, że jest w nim dostępnych najwięcej jesiennych kolekcji odzieżowych. Przekazy pod hasłem„…bo lubię mieć wybór” informują również o zaplanowanym w tym centrum na 9 października pokazie mody, który poprzedzi konkurs dla klientów.

Akcja reklamowa jest prowadzona w Krakowie, obejmując ponad 50 billboardów i siatek wielkoformatowych w najbardziej ruchliwych punktach miasta. Kreację kampanii – zaplanowanej na cały wrzesień – przygotowała agencja GPD Advertising, a planowaniem i zakupem mediów zajął się bezpośrednio dział marketingu Bonarka City Center.

Dołącz do dyskusji: „…bo lubię mieć wybór” w jesiennej kampanii Bonarka City Center

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl