SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Broker FM i Wydawnictwo Bauer dla Disney Channel

Ruszył projekt crossmediowy Brokera FM i Wydawnictwa Bauer "Disney Channel High School Musical". Jego celem jest promocja drugiej części musicalu High School Musical, którego premiera odbędzie się 5 października w kanale tematycznym Disney Channel.

Kampania promocyjna High School Musical 2 skierowana jest do młodzieży oraz ich rodziców. Komunikacja prowadzona jest równolegle w radiu RMF FM oraz w tytułach prasowych segmentu młodzieżowego Wydawnictwa Bauer (Bravo i Fun Club).

Bravo, z uwagi na szerokie dotarcie wśród młodzieży, pełni funkcję informacyjną. Na łamach miesięcznika Fun Club realizowany jest konkurs dla czytelników na najlepsze wykonanie motywu przewodniego z pierwszej części High School Musical.

Specjalnie na potrzeby konkursu została otwarta infolinia. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy zadzwonić na wskazany numer i zaśpiewać fragment utworu "Moja muzyka to Ty". Zwycięży najlepszy wykonawca, na którego czeka nagroda ufundowana przez Disney Channel - wyjazd wraz z opiekunem do Londynu na High School Musical na lodzie.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom młodych czytelników, w komunikacji wykorzystano reklamę mobilną oraz stronę internetową www.Fun-Club.pl

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Dom Mediowy Carat Polska.

Dołącz do dyskusji: Broker FM i Wydawnictwo Bauer dla Disney Channel

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl