SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Brytyjscy klienci liczą się z opiniami internautów

Dla ponad połowy brytyjskich klientów negatywne komentarze na internetowych forach i w serwisach społecznościowych są przyczyną ponownego rozważenia danego zakupu.

Tak wynika z najnowszego raportu firmy Hotel News Resource pn. "2007 Social Media for Brands Report". Badanie zostało przeprowadzone w czerwcu bieżącego roku przez firmę YouGov wśród grupy dorosłych Brytyjczyków w wieku od 18 do 35 lat.

Z badania wynika, że na negatywne komentarze w sieci bardziej zważają mężczyźni niż kobiety. 59 procent mężczyzn takie opinie na temat produktów traktuje poważnie lub bardzo poważnie, podczas gdy u kobiet wskaźnik ten wyniósł 47 procent.

Z kolei 80 procent respondentów korzystających z internetowych serwisów społecznościowych przyznało się do rozmawiania, komentowania i recenzowania firm bądź produktów na tego typu stronach bądź forach internetowych.

Dołącz do dyskusji: Brytyjscy klienci liczą się z opiniami internautów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl