SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Budżet kreatywny Pirelli dla Y&R

Agencja Young & Rubicam po dziesięciu latach odzyskała globalny budżet kreatywny firmy Pirelli.

Włoski producent opon zdecydował się ponownie zatrudnić Y&R do obsługi wartego około 35 milionów dolarów budżetu po przetargu, w którym według źródeł udział brało w sumie pięć agencji.

Obowiązki w ramach budżetu będą prowadzone z biura Y&R w Mediolanie. Agencja obsługiwała Pirelli w latach 1992 - 1999, a do jednej ze słynnych kampanii zaangażowała sprintera Carla Lewisa.

Później firma oponiarska zdecydowała się na przekazanie swojego budżetu agencji Armando Testa, a w zeszłym roku oddała go w ręce Wieden & Kennedy Amsterdam.

Dołącz do dyskusji: Budżet kreatywny Pirelli dla Y&R

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl