SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Burger Drwala od środy w McDonald's, cena 4 zł w górę

W środę, 8 listopada br. do menu restauracji McDonald's Polska wraca Burger Drwala. Początkowo tylko w wersji klasycznej, tydzień później w sprzedaży pojawią się pozostałe warianty tej kanapki. Teraz zapłacimy za nią 4 zł więcej niż przed rokiem. 

Burgery Drwala od kilku lat stanowią popularną, sezonową ofertę jesienno-zimową w menu sieci McDonald's. Składają się na niego ser topiony w panierce, kotlet wołowy, dwa plastry chrupiącego bekonu, sałata, prażona cebulka serwowane w serowej bułce z dodatkiem sosów z przyprawami. Oferta debiutuje w końcówce listopada. W tym roku trafi do McDonald's znacznie wcześniej niż w latach poprzednich (zwykle pod koniec listopada) - bo już w środę 8 listopada.

Tak jak w roku ubiegłym, tak i w tym na klientów czeka pięć wariantów Burgera Drwala: klasyczny, podwójny, z kurczakiem, z żurawiną i na ostro. Przez pierwszy tydzień dostępny będzie wariant klasyczny. Pozostałe trafią do sprzedaży tydzień później, 15 listopada. Nowością w tym roku będzie Burger Drwala z chrzanem. 

W tym roku w menu ponownie pojawiają się  frytki zakręcone z sosem.

 

Burger Drwala - cennik

Według nieoficjalnych jeszcze informacji, cennik Burgerów Drwala w tym roku ulegnie zmianom, a klienci muszą liczyć się podwyżkami. Ile trzeba będzie zapłacić za poszczególnego Burgera Drwala w porównaniu z ubiegłym sezonem?  

Burger Drwala klasyczny – 28,90 zł; w roku ubiegłym 24,90 zł;

Burger Drwala podwójny – cena nieznana; w roku ubiegłym 29,90 zł;

Burger Drwala z kurczakiem – 28,90 zł; w roku ubiegłym 24,90 zł;

Burger Drwala z żurawiną – 30,40 zł; w roku ubiegłym 26,40 zł;

Burger Drwala na ostro - 29,90 zł, w roku ubiegłym 25,90 zł

Burger z chrzanem - cena nieznana.

Frytki zakręcone z sosem - cena nieznana.

Reklama Burgera Drwala w Ustroniu

W ubiegłym roku McDonald's postawił na niestandardową aktywację. Lokal McDonald's w Ustroniu w województwie śląskim, przy ul. Wiejskiej 1 przybrano kolorowym materiałem, przypominającym ogromny sweter. W wystrojenie lokalu było zaangażowanych 50 osób, które pracowały ponad 28 dni.

Okazuje się, że to właśnie w Ustroniu kręcono reklamę ubiegłorocznego Burgera Drwala nawiązującą do zimowego klimatu. 

Za strategię, kreację oraz realizację kampanii odpowiadała agencja DDB, która produkcję spotu powierzyła Papaya Films. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, a za obsługę social media odpowiadała Dentsu Creative (Isobar). Działania PR prowadzone są przez agencję 24/7Communication. 

Dołącz do dyskusji: Burger Drwala od środy w McDonald's, cena 4 zł w górę

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Widz
Durny motłoch i tak kupi, jako że korpoludkom udało się wmówić, że ten byle jaki fast food to produkt wyjątkowy, premium.
1 0
odpowiedź
User
edek
Poprawcie tytuł. To nie jest cena! To jest podwyżka o 4 złote
0 0
odpowiedź
User
Jaka wielka inflacja ogromna
No i co z tego że droższy? Na patonajty ludzie wpłacają to i na burger drwala będzie stać. Proste.
1 0
odpowiedź