SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

CenterNet chce pozyskać dodatkowych 100 tys. klientów dziękiTelepin

Operator telefonii mobilnej, m.in. pod marką 'wRodzinie' CenterNetliczy, że dzięki zakupowi marki Telepin od Mediatela pozyska wciągu kilkunastu miesięcy dodatkowych 100 tys. użytkowników, wynikaz komunikatu spółek. CenterNet może też współpracować z Mediatelemprzy stworzeniu wspólnej oferty dla biznesu.

"Zakładamy, iż oferta związana z marką Telepin będzie dalejkierowana do osób głównie dzwoniących za granicę z tym że jejfunkcjonalność zostanie poszerzona o rozwiązania mobilne. Mamyrównież pomysły na wykorzystanie tej marki do innych produktów.Zakładamy, iż w ciągu najbliższych kilkunastu miesięcy dzięki temuprojektowi uda nam się pozyskać dodatkowych 100 tys. użytkownikówtelefonii komórkowej" - powiedział wiceprezes CenterNet GrzegorzTomczyk.

CenterNet poinformował w czwartek, że odkupił od spółki z grupyMediatel prawa związane z marką Telepin za 3 mln zł. Spółka podała,że dzięki podpisanej umowie uzyskuje dostęp do sieci dystrybucjikart Telepin - ponad 85.000 punktów dystrybucyjnych na tereniecałej Polski.

"CenterNet nabywa również unikalny know-how związany z ofertądla obcokrajowców mieszkających w Polsce lub przyjeżdżających wcelach turystycznych. Obecny potencjał tego rynku szacowany jest naponad 200.000 użytkowników kart Telepin" - czytamy także.

Mediatel rozpoczął również projekt MVNO (wirtualny operatortelefonii komórkowej) pod marką Telepin, ale w sierpniupoinformował, że nie będzie go dalej rozwijać (po tym jak zdobyłok. 4 tys. stałych użytkowników).

Obie spółki poinformowały, że nie wykluczają dalszej współpracy,np. przy tworzeniu wspólnej oferty dla klientów biznesowych.

Dołącz do dyskusji: CenterNet chce pozyskać dodatkowych 100 tys. klientów dziękiTelepin

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl