SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Clarins reklamuje nową linię kosmetyków do twarzy

Marka kosmetyczna Clarins (Orbico Beauty) rozpoczęła digitalową kampanię promującą linię podkładów i korektorów Clarins Everlasting. Działania przygotowały Spark Foundry i Performics.

Nowa linia podkładów i korektorów Clarins Everlasting zapewnia idealne krycie przez całą dobę bez efektu maski i jednoczesne nawilżenie skóry, co wpisuje się w główne założenie marki, którym jest naturalnie wyglądająca cera i połączenie makijażu i pielęgnacji.

Celem prowadzonej kampanii jest przede wszystkim budowanie wizerunku oraz poszerzenie świadomości konsumentek w wieku 25-45 lat, na temat nowej serii produktów Clarins Everlasting.

Kampania obejmuje digital, w tym głównie Facebooka i YouTube. Działania prowadzone są także przy współpracy z działem e-commerce marki i wykorzystują formaty performance optymalizujące działania kierujące na stronę produktową, realizowane w kooperacji z Teads – globalną platformą medialną.

Za planowanie i zakup mediów oraz optymalizację kampanii digital odpowiada agencja mediowa Spark Foundry. Działaniami na Facebooku zajmuje się Performics. Obie agencje współpracują z marką Clarins (Orbico Beauty) od 2018 roku.

Dołącz do dyskusji: Clarins reklamuje nową linię kosmetyków do twarzy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl