SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Content Media z Metrio Publishing i Iwoną Wyszogrodzką

Agencja brokerska Content Media nawiązała stałą współpracę z Metrio Publishing. Jednocześnie do firmy dołączyła Iwona Wyszogrodzka.

Content Media, agencja brokerska wyspecjalizowana w sprzedaży reklam w publikacjach custom publishingowych, będzie współpracować z Metrio Publishing, należącą do grupy Media Express spółką realizującą projekty w tym segmencie, właśnie w zakresie sprzedaży rozwiązań reklamowych. Kooperacja będzie dotyczyć m.in. magazynu „Expert Play“ przygotowywanego dla sieci Play oraz „Peso Perfecto“ wydawanego na potrzeby marki Natur House.

Natomiast Iwona Wyszogrodzka objęła w Content Media stanowisko business development managera. Będzie odpowiadać za poszerzenie oferty agencji o nowe narzędzia reklamowe wykorzystujące content marketing oraz opiekę nad kluczowymi klientami. Poprzednio Wyszogrodzka pracowała w firmie A2 Multimedia, gdzie zarządzała sprzedażą i realizacją niestandardowych projektów reklamowych.

Dołącz do dyskusji: Content Media z Metrio Publishing i Iwoną Wyszogrodzką

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl