SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Startuje „Home Mag” - dwujęzyczny dwumiesięcznik o designie, modzie i kulturze

Firmy Home Fashion Design&Media i Media Express Metrio Publishing wprowadzają na rynek „Home Mag”, dwumiesięcznik w podwójnen wersji językowej o designie, modzie, kulturze, architekturze i stylu życia.

W „Home Mag” prezentowane będą informacje o światowych trendach, nowościach i ważnych wydarzeniach ze świata designu, mody i sztuki. Magazyn będzie opisywać osobowości i artystów kreujących mody, style i gusta. Wszystkie teksty będą zamieszczane w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej.

„Home Mag” pojawi się w sprzedaży w piątek 29 czerwca w Empikach i salonach z prasą w całej Polsce. Ponadto  będzie dostępny w wybranych krajach Europy. Pismo będzie liczyć 164 strony w formacie 220x300. Pierwszy numer będzie kosztować 9,90 zł, a w wersji z płytą, dołączonej do części nakładu - 19,90 zł. Jednocześnie 29 czerwca ruszy serwis internetowy home-mag.eu.

Magazyn redaguje zespół kierowany przez Huberta Kropskiego. Tematem przewodnim pierwszego numeru jest loft i inspiracje z nim związane. Ponadto pojawią się zdjęcia z kampanii NO H8 zainicjowanej przez Adama Bouska.

Nakład pierwszego numeru „Home Mag” wynosi 15 tys., a kolejne wydania ukażą się w większej liczbie egzemplarzy. Za sprzedaż reklam w magazynie odpowiada biuro reklamy Media Express.

Dołącz do dyskusji: Startuje „Home Mag” - dwujęzyczny dwumiesięcznik o designie, modzie i kulturze

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl