SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cumulus dla Grupy Ożarów

Lubelska agencja Cumulus rozpoczęła wiosenną, ogólnopolską kampanię reklamową dla mieszanek cementowych Reymix produkowanych przez Grupę Ożarów.

Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki Reymix wśród firm budowlanych oraz drobnych inwestorów. Główny nacisk komunikatów położony zostanie na oszczędności finansowe wynikające z zastosowania Reymix-u w porównaniu z technologią tradycyjną.

- Reklamy prasowe emitowane będą od marca 2006 w ogólnopolskich czasopismach specjalistycznych, a także dodatkach budowlanych dzienników regionalnych. Reymix będzie sponsorem prognozy pogody na antenie lubelskiej TVP3 w marcu i kwietniu br. Cumulus przygotował także na ten sezon nowe katalogi produktów oraz materiały POS – mówi Jan Matysik, szef agencji.

Oprócz działań reklamowych Cumulus otrzymał zlecenie na realizację działań event PR (pokazy budowlane na budowach, w składach i marketach budowlanych). Ponadto Cumulus obsługiwać będzie kompleksowo część targów i spotkań integracyjno-motywacyjnych dla Klientów Grupy Ożarów.

Dołącz do dyskusji: Cumulus dla Grupy Ożarów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl