SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agata Szeliga-Staszkiewicz szefową nowo powstałej Isobar Poland Group. Odchodzi Maciej Skrzypczak

Sieć reklamowa Dentsu Aegis Network Polska utworzyła spółkę Isobar Poland Group, w skład której wchodzą: agencja 360 Isobar Polska, agencja interaktywna Lubię to - linked by Isobar oraz hub technologiczny Hypermedia - linked by Isobar. Na czele grupy stanęła Agata Szeliga-Staszkiewicz, która dotychczas zarządzała Hypermedia oraz agencją Isobar Polska.

Agata Szeliga-StaszkiewiczAgata Szeliga-Staszkiewicz

- Decyzja o stworzeniu Isobar Poland Group wynika z komplementarnych kompetencji, które posiadają agencje. Już dziś Isobar, Lubię to i Hypermedia mają wspólnych klientów, którym dostarczają zintegrowane rozwiązania wspierające realizację celów biznesowych. Agencje zachowają odrębność. Wierzymy jednak, że działanie w ramach grupy poprawi jakość współpracy agencji i zwiększy elastyczność - argumentuje Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska.

Agata Szeliga-Staszkiewicz w polskim oddziale Dentsu Aegis Network pracuje od trzech lat jako dyrektor zarządzająca agencji Hypermedia. Od stycznia br. pełni również funkcję dyrektor zarządzającej agencji Isobar Polska. Wcześniej pracowała m.in. w Procter&Gamble oraz w Call Center Poland.

Przejściowo, do momentu zakończenia rekrutacji, Agata Szeliga-Staszkiewicz będzie pełnić również funkcję zarządzającej Lubię to - linked by Isobar. Zastąpi Macieja Skrzypczaka, który odchodzi z Dentsu Aegis Network Polska. W roli zarządzającego Lubię to - linked by Isobar pozostanie do końca maja br.

- Wprowadzane przez nas zmiany są wynikiem redefinicji strategii wszystkich podmiotów należących do grupy. Od kilku miesięcy prowadzimy przegląd portfolio usług oraz klientów wszystkich agencji. Mamy już za sobą pierwsze decyzje strategiczne, dotyczące m.in. zakończenia współpracy z wybranymi klientami. Naszym celem jest budowa struktury, która dostarcza rozwiązania biznesowe, a nie pojedyncze usługi - zapowiada Agata Szeliga-Staszkiewicz.

- Z drugiej strony, jesteśmy świadomi, że klienci poszukują innowacji, które realnie zmienią ich biznes. Innowacji, które łączą dane pochodzące z wszystkich kanałów, z technologią, która - dzięki dobrze opowiedzianej historii - wspiera sprzedaż ich produktów. To właśnie z tych powodów, postanowiliśmy połączyć to, co mamy najlepszego: strategiczno-kreatywne podejście Isobaru z technologiczno-consultingowymi kompetencjami Hypermediów i ideą kampanii social by design, według której pracuje Lubię to. Ufamy, że to zbliżenie talentów, umiejętności i doświadczenia pozwoli na tworzenie bardziej efektywnych projektów, zmieniających biznes naszych klientów - dodaje szefowa Isobar Poland Group.

Agencja Hypermedia została założona w 1996 r. przez Sławomira Stępniewskiego. W pierwszych latach istnienia realizowała projekty digitalowe, a po zakupie agencji przez globalną sieć Isobar, działała pod nazwą hypermediaisobar. W tym czasie rozwijała kompetencje z zakresu strategii, kreacji oraz technologii. Następnie przekształciła się w dwa podmioty: skupioną na świadczeniu usług z zakresu strategii, kreacji i nowych mediów agencji Isobar Polska oraz hub technologiczny Hypermedia - linked by Isobar, który rozwijał usługi z zakresu web development, e-commerce, smart data i kreatywnej technologii.

Hypermedia - linked by Isobar pracuje głównie dla międzynarodowych klientów, takich jak Procter&Gamble (kilkadziesiąt rynków), Geberit (18 rynków) czy Coty (obsługa na 25 rynkach międzynarodowych). Natomiast Isobar Polska wyspecjalizował się w świadczeniu kompleksowych usług z zakresu reklamy i strategicznego rozwoju biznesu klientów. Współpracuje m.in. z Play, Provident Polska, Skoda, Ferrero, MasterCard czy Huawei.

Agencja Lubię to została założona w 2010 roku. W połowie 2012 roku kupiła ją Grupa Socializer, którą dwa lata później przejęła sieć Dentsu Aegis Network. Obecnie agencja, pod nazwą Lubię to - linked by Isobar, świadczy usługi z zakresu realizacji kompleksowych kampanii marketingowych, których sercem jest digital.

Isobar Poland Group, skupiająca wspomniane trzy agencje, działa w ramach polskiego oddziału Dentsu Aegis Network.

Dołącz do dyskusji: Agata Szeliga-Staszkiewicz szefową nowo powstałej Isobar Poland Group. Odchodzi Maciej Skrzypczak

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Poniedziałek
A co się dzieje z Moniką Bierwagen? Odeszła w niebyt?
odpowiedź
User
ass
Niezły kocioł. Widać, że dziesiątki miliontów wpompowanych w Socializera i Lubię To pracują ale chyba nie koniecznie na rzecz właścicieli Dentsu Aegis, więc trzeba podkręcić śrubę wyrobnikom na ołpenspejsie.
odpowiedź
User
Łukasz
A co się dzieje z Moniką Bierwagen? Odeszła w niebyt?

Z przyczyn osobistych podjęła decyzję, że ma wypierdalać.
odpowiedź