SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Deweloper uruchamia własną agencję mediową

Firma Unibail-Rodamco-Westfield (URW), deweloper i operator obiektów handlowych uruchamia Westfield Rise, wewnętrzną agencję zajmującą się: sprzedażą mediów, brand experience oraz dostarczaniem nowoczesnych rozwiązań metrycznych pozwalających wykorzystać wiedzę na temat klientów odwiedzających obiekty handlowe z portfolio URW przy tworzeniu spersonalizowanych kampanii mediowych i eventowych.

Agencja mediowa Westfield Rise będzie oferować klientom – markom oraz agencjom zajmującym się zakupem mediów, dostęp do platformy URW,  łączącej nośniki mediowe, zlokalizowane w 57 centrach handlo­wych w Europie. Dzięki temu kampanie mają być w pełni mierzalne.

W ofercie Westfield Rise znajduje się obecnie 1700 cyfrowych billboardów, stanowiących jedną z największych baz tego typu nośników na kontynencie, 170 przestrzeni dedykowanych dla działań z zakresu brand experience, jak również liczne formaty reklamy online.

– Wraz z uruchomieniem Westfield Rise będziemy mogli obsługiwać branżę reklamową i mediową w sposób dostosowany do jej potrzeb. Stworzyliśmy zespół i organizację pracy, która umożliwia nam wspólne działania w ramach jednej platformy. Dzięki temu nasza współpraca z klientami jest długofalowa i opiera się zarówno na mierzalnych rezultatach, jak i rozwiązaniach „szytych na miarę” – opowiada Caroline Puechoultres, chief custo­mer officer, Unibail-Rodamco-Westfield. –  Nasze podejście skoncentrowane na kliencie, a opar­te na wiedzy i analizie danych, pozwoli nam obsługiwać marki, agencje i nabywców mediów poprzez realizację atrakcyjnych i spersonalizowanych kampanii offline i online, jak również aktywacji marketin­go­wych, skierowanych do grupy naszych niezwykle zaangażowanych odbiorców, których mamy w każdym z obiektów w naszej sieci.

Wolumen osób odwiedzających centra handlowe URW w Europie to 550 milionów osób rocznie oraz 40 mln konsumentów online.

Na czele  Westfield Rise stanęła - jako dyrektor zarządzająca - Candice Mayer-Gillet. która dotychczas w ramach różnych struktur URW, zajmo­wa­ła się m.in. leasingiem, zarządzaniem operacyjnym i komunikacją w kanale retail media.

Siedziby główne Westfield Rise zlokalizowane będą w Paryżu i w Londynie. Członkowie zespołu, liczącego 50 osób pra­cować będą w 11 europejskich krajach, w których działa URW. Westfield Rise wykorzys­tywać będzie nośniki mediowe zlokalizowane we wszystkich 80 obiektach w Europie i USA (w tym 53 flagowych centrach).

Westfield Rise kontynuować będzie także swoją wieloletnią współpracę z klientami takimi, jak Disney, Samsung, Amazon, Clearpay, Netflix i LVMH, jak również partnerami na poziomie regionalnym: Ocean Outdoor, Clear Channel i JCDecaux.

Dołącz do dyskusji: Deweloper uruchamia własną agencję mediową

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl