SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dominik Kaznowski odchodzi z Naszej Klasy

Dominik Kaznowski kończy pracę w Naszej Klasie, firmie zarządzającej serwisem NK.pl. Uzasadnia, że wykonał już w spółce swoje zadanie.

Dominik Kaznowski pracował w Naszej Klasie od grudnia 2008 roku, zajmując stanowisko pełnomocnika zarządu ds. marketingu i public relations. – Myślę, że zrealizowałem główne projekty, jakie mi powierzono. Zbudowanie kompetencji marketingowych w firmie oraz rebranding i repozycjonowanie marki NK.pl są faktem – uzasadnia Kaznowski w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl. – Ostatni rok to również silne zaangażowanie z mojej strony w rozwój produktu i w obronę poziomu zaangażowania internautów w korzystanie z usług portalu – opisuje.

>>>> Megapanel z lutego: WP przed NK.pl, Facebook z 10 mln RU


Przed pracą w Naszej Klasie Kaznowski kierował funduszem Xevin Consulting. Wcześniej był dyrektorem marketingu w pionie internet Agory oraz zarządzał obszarem komunikacji korporacyjnej w Grupie PZU. Ponadto pełnił funkcje wiceprezesa i przewodniczącego rady nadzorczej IAB Polska oraz zasiadał w radzie nadzorczej PBI.

>>>> Dominik Czarnota za Arkadiusza Pernala na czele Naszej Klasy

Formalnie Dominik Kaznowski będzie pracował w Naszej Klasie do lipca. Obecnie prowadzi już rozmowy z kilkoma firmami zainteresowanymi jego zatrudnieniem. Nie wyklucza, że podejmie pracę poza branżą internetową.

Dołącz do dyskusji: Dominik Kaznowski odchodzi z Naszej Klasy

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
walter
nareszcie!!!
0 0
odpowiedź
User
walter2
czyzby nowy prezes zaczal robic porzadki i pozbywac sie takich co duza gadaja, a malo robia (kaznowskich, gadzinowskich i innych "znanych w branzy"?
0 0
odpowiedź
User
parcie na szkiełko
Hehe, znani w branzy, niezle :D To tak jak z oszołomami typu świr od świstaka i fotki, którynie zrobił nic odkrywczego, ale uwaza sie za eksperta w branzy i biznesie :D tak samo gadzinowski czy kaznowski, znani bo sami chcą byc znani i najwiecej osiagniec marketingowych maja w tym ze wypromowali siebie z tego, ze robią prace zwykla, nic nadzywczajnego, cos, co zrobiłoby masa ludzi innych tak jak oni albo i lepiej. wasze parcie na szkło panowie w swym efekcie bardziej przypomina zaparcie :D
0 0
odpowiedź