SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dragon Rouge odświeża wizerunek marki Fortuna

Agencja brandingowa Dragon Rouge jest autorem nowych opakowań marki Fortuna.

Stworzenie nowego projektu graficznego opakowania, który nada linii podstawowej wiodącą rolę w portfolio marki, by podnieść zauważalność na półce oraz zakomunikuje wartości marki zakładane przez jej nowe pozycjonowanie.

Silniejsza ekspozycja logo, jego uprzestrzennienie, konsekwencja stosowania tej samej kompozycji w projekcie graficznym wzmacniają branding, a przez to i rozpoznawalność marki Fortuna na półce. Wprowadzenie rozbłysku promieni słonecznych do logo, złocista plama koloru, mocne oświetlenie ilustracji owoców oraz dynamika i ekspresyjność układu elementów projektu komunikują główną korzyść marki: energię płynącą z owoców dojrzewających w słońcu. Ogólnie wysoki poziom realizacji komunikuje jakość i apetyczność produktów linii podstawowej marki Fortuna - czytamy  w informacji prasowej.

Wprowadzenie pierwszych nowych opakowań na rynek odbyło się w 2. czerwca br. ale nadal nie wprowadzono pełnej oferty, do której należą soki o smaku:
aronii, grejpfruta, różowego grejpfruta, czarnej porzeczki, jabłka, pomarańczy, winogron, multi witaminy, warzywny.

Dołącz do dyskusji: Dragon Rouge odświeża wizerunek marki Fortuna

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl