SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dwa razy więcej fanów Lewandowskiego, hitowi Wardęga, Hortex i Prosto TV, śledzone MTV (raport z Facebooka, YouTube’a i Twittera)

W ub.r. liczba użytkowników facebookowego fanpage’a Roberta Lewandowskiego wzrosła o ponad 100 proc. Na YouTube hitami były klip Wardęgi z psem-pająkiem, teledyski Prosto TV, a wśród reklam - spoty Hortexu, natomiast na Twitterze najwięcej followersów zyskało MTV Polska.

Na koniec ub.r. facebookowy fanpage Lewandowskiego miał 5,98 mln użytkowników (w większości internautów z zagranicy), o 3,45 mln więcej niż rok wcześniej. Z kolei na fanpage’u Wiedza bezużyteczna wpisy w ciągu roku zyskały 28,32 mln like’ów i 982 tys. komentarzy, natomiast te na fanpage’u Demotywatorów zostały udostępnione 3,19 mln razy - wynika z raportu NapoleonCat.com i Wirtualnemedia.pl.

Na YouTubie hitem był klip Sylwestra Wardęgi z psem-pająkiem, który obejrzano 123,6 mln razy, podczas gdy wszystkie materiały youtubera w ciągu roku zanotowały 319 mln wyświetleń. Z kolei klipy na kanale wytwórni muzycznej Prosto obejrzano 625,2 mln razy. Najpopularniejsza polska reklama - spot Hortexu z Matką Naturą (obejrzyj go) - zanotowała 4,31 mln obejrzeń.

Na Twitterze 228,4 tys. użytkowników zaczęło śledzić profil MTV Polska, natomiast najwięcej wpisów - 112,4 tys. - pojawiło się na koncie Onet.pl Wiadomości.

W raporcie jak co miesiąc prezentowane są rankingi najpopularniejszych polskich fanpage’y facebookowych w 16 najważniejszych kategoriach tematycznych (pod względem liczby i aktywności fanów), a także podobne analizy czołowych kanałów na YouTubie i kont na Twitterze.

Ponadto eksperci zastanawiają się, jak w najbliższym czasie będą rozwijać się komunikacja na najpopularniejszych portalach społecznościowych. Analizują to m.in. Kamil Dmowski z VML Poland, Filip Dąbrowski z Workking, Jakub Mazurkiewicz z YT360.pl, Michał Kot z IIBR, analitycy z IRCenter, Mikołaj Nowak z „Faktów” TVN i Michał Nowakowski z Appetite4.pl.

Dołącz do dyskusji: Dwa razy więcej fanów Lewandowskiego, hitowi Wardęga, Hortex i Prosto TV, śledzone MTV (raport z Facebooka, YouTube’a i Twittera)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl